wtorek, 31 grudnia 2013

Witam wszystkich :33
Wczoraj Oli udało się mnie wyciągnąć znowu na zakupy. Ale nic już nie kupowałam, chociaż muszę powiedzieć, że znalazłam świetne buty oraz bardzo fajny plecak w Claire's. Ciągle się zastanawiam. :3
Na początek chciałabym wam pokazać swój outfit z nową spódniczką z Bershki.






Wiem, zrobiłam dziwną minę. .-.

A więc: 1. Czarna spódniczka: Bershka. 2. Czarny top: DIVERSE, ale można znaleźć taki pratktycznie wszędzie, bardzo przydatna rzecz. 3. Bluzko-koszula w kwiatowy wzór albo w łączkę, jak kto woli: House. 4. Torebka: nie mam pojęcia. Pojawiała się ona już w Lookach z bordowym swetrem. 5. Czarne wysokie buty: Lasocki, uwielbiam je. <3 6. Zwykłe cienkie czarne rajstopy. 7. Nie widać tego zbytnio, ale na bluzce mam piękną broszkę, którą udało mi się kiedyś wyszukać na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku. :3 Chętnie bym ją wam pokazała, ale dzisiaj jest okropne światło, przez cały dzień szaro, ciemno, mgła, więc nie mogę zrobić dobrego zdjęcia.
No ale śniegu nadal nie ma. :c 


 






















Bardzo mi się ten zestaw podoba, jest idealny na spacer i wyjście, naprzykład, do kina, plus do tego świetnie oddaje mój styl. 
Co o nim myślicie?



Dzisiaj u mnie w domu przez cały dzień trwają przygotowania do przywitania Nowego Roku. :3 Tego Sylwestra postanowiłam spędzić w rodzinnym kręgu, czyli rodzice, ja i mój kot. :3 (Siostra pojechała do znajomych.)
Najpierw dokończyłam wielkie sprzątanie w moim pokoju, a potem ozdabiałam choinkę:






Hahah, Hreczka znalazła sobie nową miejscówę. :3 Już nauczyła się wdrapywać na sam czubek, dlatego zrezygnowaliśmy w tym roku ze szklanych bombek. c:






Chciałabym wam życzyć wspaniale spędzić tego Sylwestra, w zacisznym kręgu bliskich przyjaciół czy rodziny. 
Życzę wam w nastepnym roku zdrowia, miłości i spełnienia wszystkich marzeń. :3


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, KOCHANI! 






Spodobał wam się post? 
Jak spędzacie Sylwestra?











Brak komentarzy: