niedziela, 29 grudnia 2013

Dzień leniwca

Czeeeść! 
Wczoraj byłyśmy z Sonią w Dreem Town'ie, czyli naszym CH, aby upolować jakieś fajne przeceny. Jak widzicie, nie marnowałyśmy czasu. :3 Na zdjęciu jestem w niezmiernie długo wyszukiwanej przeze mnie spódniczce. Jest świetna i znalazłam ją w Bershka/ w Bershce. Muszę powiedzieć, że coraz bardziej mi się ten sklep podoba. c:



Taak, robię zdjęcie cyfrówką. ;___;


1. Mój sweter: Stradivarius. 2. Spódnica: Bershka. 3. Wisior z sową: sklep indyjski. 
4. Bluzko-koszula Soni: Bershka. 5. Czarna koronkowa spódnica: również Bershka.

Dzisiaj nie miałam żadnych planów, więc cały dzień przesiedziałam w domu, rozmawiając przez skype'a z Wiką, czytając Gatsbiego i rozwiązując zadania z kursu przygotowującego do egzaminu z geografii. Ech! To po prostu koszmaaar. Naprzykład: po GRZYBA mi znać miasto-centrum budownictwa traktorów?! albo maszyn dla dojenia ;____; 
Nie rozumiem tego systemu edukacji szkolnej.

Chciałam jeszcze wspomnieć, że właśnie pracuję nad drugą cześcią postu MBM i pojawi się ona albo dziś wieczorem, albo jutro rano. 
Do zobaczenia :3









2 komentarze:

Unknown pisze...

Buahahaha, udało mi się w końcu włączyć komentowanie!

dooominica pisze...

hehe :)

PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
Szczęśliwego nowego roku! ♥